جاذبه گردشگری کوش آداسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 خرداد 1399
بازدید : 114
نویسنده : rahnama-safar

شهر زیبای کوش آداسی یکی از برترین مقاصد گردشگری در کشور ترکیه است و سالانه میزبان هزاران گردشگر از سراسر دنیاست . این شهر از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه ‌جزیره ‌ی دیلک همجوار بوده و دارای طبیعتی بسیار زیبا و شگفت انگیز است . علاوه بر طبیعت زیبا امکانات رفاهی و تفریحی کوش آداسی سبب شهرت بیشتر آن شده و هتلهای این شهر خدماتی بی تکرار را در اختیار مسافران قرار میدهند . این منطقه دارای تاریخی پر فراز و نشیب است و آثار باستانی به جامانده در آن قدمتی هزاران ساله دارند .

در ادامه این مطلب برخی از جاذبه های دیدنی این شهر را به شما با بلیط هواپیما معرفی خواهیم نمود.

پارک ملی دلتای آیدین
پارک ملی دلتای آیدین منطقه ای زیبا و دیدنی است که به آن بیوک مندرس نیز گفته می شود . این منطقه دارای پدیده های مختلف زمین شناسی و جانوری است و بازدید از آن بسیار جالب و سرگرم کننده خواهد بود. پارک ملی دلتای آیدین مابین دو منطقه سکه و کوش آداسی قرار دارد و به عقیده مردم اینجا مقدس است. 

پارک آبی آدالند
منطقه زیبا و تفریحی آدالند از جاذبه های گردشگری پر طرفدار در کوش آداسی است ، آدالند در فاصله شش کیلومتری از پارک آبی آکوا فانتزی و کوش آداسی قرار دارد. اگرچه این مجموعه تفریحی نسبت به همنوعان خود کوچکتر است اما از دیر باز بسیار محبوب و پر طرفدار است. در مجموعه تفریحی آدالند علاوه بر دهها بازی و سرگرمی شاهد نمایش شاد و مفرح دلفین ها خواهید بود که به خصوص برای کودکان بسیار سرگرم کننده و جذاب است . بلیط ارزان هواپیما را در سایت راه به راه ببینید.

دیدایما
منطقه باستانی دیدایما بعد از بنای دلفی یونان دومین تالار مذهبی مهم در جهان است. این منطقه در گذشته مرکز تمدن هلینمی ها بوده است و منطقه ای پر نفوذ و ثروتمند محسوب می گردید. دیدایما از زمان کنستانتین به بعد رفته رفته رو به زوال رفت و از قدرت آن کاسته شد .

جاذبه‌ های گردشگری در مارماریس
شهر زیبای مارماریس از دیگر مقاصد گردشگری پر طرفدار در کشور ترکیه است که سالانه هزاران گردشگر را از سراسر دنیا به این سمت می کشاند . مارماریس به واسطه طبیعت شگفت انگیز و سواحل زیبا در دنیا شهره است و امکانات رفاهی و تفریحی آن بقدری فراوان است که اینجا را مقصدی شگفت انگیز برای گذران تعطیلات تبدیل نموده است . در کنار همه این زیبایی ها مارماریس نسبت به دیگر شهرهای توریستی ترکیه بکر و خلوت تر است و اغلب مسافران آن از قاره اروپا راهی این منطقه می شوند . 

شهر بندری مارماریس در استان موغله، و در بین دریای اژه و مدیترانه ی واقع شده است.

اگر قصد سفر به شهر مارماریس را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری آن بیشتر آشنا شوید.

سواحل مارماریس؛ از جاذبه های مارماریس
شاید بیشترین شهرت مارماریس به خاطر سواحل طلائی رنگ و آبهای فیروزه ای آن باشد که دور تا دور آن توسط کوههای سرسبز احاطه شده است . این مناظر زیبا و آرامش حکمفرما در آن گردشگران را مدهوش کرده و با یک بار سفر به این شهر خاطرات همیشگی از ان در ذهن باقی می ماند . سواحل مارماریس از مرکز شهر شروع می شود و تا منطقه ایجملر ادامه می یابد. و در طول این نوار ساحلی انواع امکانات رفاهی به چشم می خورد که وجود تخت هایی برای حمام آفتاب و همچنین کافه و رستوران های متنوع از جمله آن است . رزرو هتل را آنلاین انجام دهید.

پارک های آبی مارماریس
پارک های آبی مارماریس از جمله جاذبه های تفریحی این شهر است که به علت تنوع بسیار بالای وسایل بازی در آن و همچنین امکانات رفاهی گوناگون به شهرت بسیاری رسیده است . 

قلعه و موزه ی مارماریس
قلعه باستانی مارماریس از جمله آثار تاریخی پر طرفدار در این شهر است که با قدمتی هزار ساله بسیار جالب و دیدنی است.

دالیان
منطقه زیبای دالیان دارای طبیعتی بسیار شگفت انگیز است و بازدید از آن در الویت برنامه های گردشگران قرار دارد . ساحل زیبای ایزتوزو،حمام گل، کارِتاکارِتاس و شهر باستانی کائونوس از جمله جاذبه های پرطرفدار در این منطقه است.  شهر دالیان در استان موغله قرار دارد که با قایق های کوچک کرایه ای میتوان به آن رسید.

جاذبه های گردشگری در بدروم
شهر ساحلی بدروم از جمله شهر های توریستی و پرطرفدار در این کشور است که با دارا بون طبیعتی شگفت انگیز و سواحلی زیبا پذیرای گردشگران از سراسر دنیاست.

قلعه سنت پیتر
قلعه سنت پیتر از جمله آثار تاریخی دیدنی در این شهر است . این بنا در جنوب غربی بدروم قرار دارد و قدمت آن بیش از ششصد سال است . گفته می شود این بنا توسط شوالیه های رودس در طول جنگ های صلیبی ساخته شده و از آن برای محافظت از این منطقه استفاده می گردید. با رسیدن به بالای این قلعه شاهد چشم اندازی زیبایی از این منطقه خواهید بود .




:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: کوشی آداسی , جاذبه های گردشگری بدروم , جاذبه گردشگری کوش آداسی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی در ایران - جاذبه های گردشگری و توریستی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com